Lördag, 2011-03-19

Sol och klar himmel…

Lucas hos pappa…

Sophia nyss hemkommen ifrån kortids…

Vi har barit och ätit frukost hos Pecke och My i Ängelholm…..samt gått en sväng på stan där.

Vattnet i Tokyo har blivit radioaktivt och odrickbart. Även maten ifrån vissa områden i Japan är nu otjänlig.