Sol och klar himmel…
Lucas hos pappa…
Sophia nyss hemkommen ifrån kortids…
Vi har barit och ätit frukost hos Pecke och My i Ängelholm…..samt gått en sväng på stan där.
Vattnet i Tokyo har blivit radioaktivt och odrickbart. Även maten ifrån vissa områden i Japan är nu otjänlig.