Fredag, 2011-03-25

Molnigt.

Min mor fyllde 79 den 23:e, onsdag. GRATTIS mamma !!! =)

Igår var jag på arbetarkommunens årsmöte. Blev då invald som ledamot i styrelsen, studieorganisatör, ”någon slags ABF ledamot”, vice sekreterare och vice fanbärare. >Pust< !
Snart är ”uppdragströskeln” nådd för min del. Känner att jag måste ju kunna ”ge nåt” i alla lägen också…inte bara vara med.