Lördag, 2011-03-25

Sol och ljummet…. ”Vårkänsla” ! =)

Lena jobbar 1845 – 1030.

Lucas LANar med Anton….men är ute och spelar fotboll…

Sophia hemma igen efter kortis….sover…

Ett glädjande sms jag fått.
Grattis till de nya utnämningarna 😀 de innebär att du nu tillhör partiets innersta kärna och du har därigenom en fantastisk plattform för en politiska karriär 😉.”
Jag blir glad och varm inombords för detta sms. Jag har bara en rädsla att avsändaren satt mej på pedistal och att jag inte kan leva upp till förväntningarna. =)

Det har varit ”Juholt-vision” (Juholt på tv:n) här hemma hela dagen.

Ställt fram klockan en timme……till sommartid.