Sol och ljummet…. ”Vårkänsla” ! =)
Lena jobbar 1845 – 1030.
Lucas LANar med Anton….men är ute och spelar fotboll…
Sophia hemma igen efter kortis….sover…
Ett glädjande sms jag fått.
” Grattis till de nya utnämningarna 😀 de innebär att du nu tillhör partiets innersta kärna och du har därigenom en fantastisk plattform för en politiska karriär 😉.”
Jag blir glad och varm inombords för detta sms. Jag har bara en rädsla att avsändaren satt mej på pedistal och att jag inte kan leva upp till förväntningarna. =)
Det har varit ”Juholt-vision” (Juholt på tv:n) här hemma hela dagen.
Ställt fram klockan en timme……till sommartid.