Lördag, 2009-10-17

Växlande molnighet….

”Lu” hos pappa…..

Har varit och hälsat på Lenas kusin med familj. Goda kakor….som vanligt !!! =)

Och inte fick jag (”tummen ur”) hyllan uppsatt idag heller…. =(

Sitter och räknar….. Repeterar…..
Det blev helt underbart att sitta här vid ”datorbordet” sedan vi köpte spottarna i taket. Nu ser man ju vad man ”tänker”…. =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *