Växlande molnighet….
”Lu” hos pappa…..
Har varit och hälsat på Lenas kusin med familj. Goda kakor….som vanligt !!! =)
Och inte fick jag (”tummen ur”) hyllan uppsatt idag heller…. =(
Sitter och räknar….. Repeterar…..
Det blev helt underbart att sitta här vid ”datorbordet” sedan vi köpte spottarna i taket. Nu ser man ju vad man ”tänker”…. =)