Mulet och regn…..regn….regn….
Skönt….så otroligt skönt….att tentan är över ! Känner mej så avslappnad och harmonisk.
Blev just påmind om att det är 33 år sedan jag gick första året på gymnasiet ! =( Det var nämligen då som Skellefteå tog SM-guld i ishockey sist.
Har äntligen fått en hylla på kontoret/pluggrummet ! =) Städat av skrivbordet….. Det blev såååå bra !