Soldis och ca 15 grader…underbart !
Lucas hos pappa.
Varit och hälsat på Ture och A-M.
Har krupit till korset… ock köpt en liten fick-almanacka, så att jag ”instant” kan vara med och avgöra om jag har möjlighet att delta i olika politiska eller andra aktiviteter.
Varit på Väla och, förutom min almanacka, köpt en lite bords-spott till mitt skrivbord, samt två förvaringsboxar till till min nya hylla.
Pratat med mina döttrar. Sara har gjort högskoleprovet idag och Emmy verkade ha det bra (lät konstigt)…men det var så. =)