Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Måndag, 2011-04-11

Publicerat 11 april 2011 av Hans-Eric

Klarblå himmel och sol. Testar att vara utan långkalsonger idag…. =P

Ett skalv till på 7,0 i Japan….

 

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress