Tisdag, 2011-04-12

Mulet och regn…

Gjort TVÅ kemiprov idag ! =)
Känner mej riktigt nyttig !

Ytterligare två skalv i Japan på över 6 i natt som var.

Ätit kyckling, potatis och min älskades goda hemgjorda sås.