Fredag…..underbara fredag ! 2011-04-15

Sol, klar himmel,varmt och grönska med nyutslagna blommor !! =)

Lena jobbar 15 – 22.

Trodde att allt gått in i gamla gängor… Men, min underbara fru visade att så är inte fallet ! =) =*

Vi har preliminärbokat ”Herr och fru SMHI” till valborg….. När vi var ute och gick med hunden så slank vi in där på en kopp kaffe…och kom då fram till detta. =) Kul !

Nu har vetenskapen hittat nåt som troligen kullkastar alla tidigare teorier om hur allt uppkom – BigBang. Man har hittat stömningar av galaxer som rörsig snabbt mot ett visst mål, och detta borta vid kanten av vad vi kan se av universum. Detta kan tyda på att vårt universum bara är en liten-liten del av nåt mycket-mycket större.