Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Torsdag, 2011-04-14

Publicerat 14 april 2011 av Hans-Eric

Lite sol…men ingen värme.

Är det det här som det står om i bibeln ???
https://www.expressen.se/nyheter/1.2401944/de-flydde-behandlas-nu-som-pestsmittade

 

 

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress