Torsdag, 2011-04-21, Skärtorsdag….

Mulet…

Lena jobbar 08 – 16.

Lucas var borta till 23.30 igår kväll…skulle varit hemma 22.00…

Sophia till kortids, tor – sön.

Vet inte ”vart jag är påväg” ?
Från att ha varit…i det närmaste….en renlevnads-människa, till att …nu…lägga in en ”kärring-snus” (portionssnus-light, ”ekorrbinda”) då jag ska plugga. Känner mig mer alert och pigg då. Får mer energi.
Dagar då jag inte pluggar gör jag inte det.
Håller jag på att bli ”drog-beroende” ……vid 50 års ålder ??? =P Det kanske är ok att bli lite konstig vid min ålder. Det kanske är ok att börja använda ”uppiggande medel” vid min ålder. Ja, jag vet inte ???