Måndag, 2011-04-25, Annandag Påsk…..

Klar himmel och sol =)

Lena jobbar 0900 – 1600. Fick sovmorron….från 0800…och sluta redan 1500… =P

Vi har haft en riktigt fin och varm påskhelg med upptill 20 grader varje dag.

Vi tömde ”mögelhörnan”…dvs verandan..på allt ! Körde med en stor täckt släp…som blev full…till soptippen. Förra onsdagen…
Nu har vi fint med flera alternativa sittplatser på olika sidor om lägenheten/huset…beroende var solen är…

På lördag körde vi två gånger till Väla/Familia och handlade bl.a. 3 ”kuber”, ny rumsmatta,,,och mat.

På söndag var vi till kopparhatten på picknick med Åse, Kidd..och ”tjockisen” My… =) Varmt !!! Sedan på kvällen grillade vi och åt ute på verandan i värmen till sent…. och spelade kort med Å&K.

Påsken 2011 i Klippan

Vill bara visa hur grönt vi har…redan !

Om man tänker sig i förlängningen….
https://www.sciencedaily.com/releases/2011/04/110424152441.htm
….så bör det ju finnas ett helt periodiskt system med olika sorters antimateria då också. Ett anti-ämne till vart och ett av våra ämnen.