Klar himmel och sol =)
Lena jobbar 0900 – 1600. Fick sovmorron….från 0800…och sluta redan 1500… =P
Vi har haft en riktigt fin och varm påskhelg med upptill 20 grader varje dag.
Vi tömde ”mögelhörnan”…dvs verandan..på allt ! Körde med en stor täckt släp…som blev full…till soptippen. Förra onsdagen…
Nu har vi fint med flera alternativa sittplatser på olika sidor om lägenheten/huset…beroende var solen är…
På lördag körde vi två gånger till Väla/Familia och handlade bl.a. 3 ”kuber”, ny rumsmatta,,,och mat.
På söndag var vi till kopparhatten på picknick med Åse, Kidd..och ”tjockisen” My… =) Varmt !!! Sedan på kvällen grillade vi och åt ute på verandan i värmen till sent…. och spelade kort med Å&K.
Påsken 2011 i Klippan
Vill bara visa hur grönt vi har…redan !
Om man tänker sig i förlängningen….
https://www.sciencedaily.com/releases/2011/04/110424152441.htm
….så bör det ju finnas ett helt periodiskt system med olika sorters antimateria då också. Ett anti-ämne till vart och ett av våra ämnen.

