Sol…men lite svalare.
Varit till Röstånga och avlivat en av våra katter. =(
Lena har varit på sitt första NÅRAB-möte ! =)
Jag har delat ut flygblad inför 1:a Maj. Men hade troligen upp emot 100 blad för lite. Så, alla fick inte på mitt område.
Sol…men lite svalare.
Varit till Röstånga och avlivat en av våra katter. =(
Lena har varit på sitt första NÅRAB-möte ! =)
Jag har delat ut flygblad inför 1:a Maj. Men hade troligen upp emot 100 blad för lite. Så, alla fick inte på mitt område.