Fredag, 2011-04-29, R.I.P Molly….Vi saknar dej !

Sol…men lite svalare.

Varit till Röstånga och avlivat en av våra katter. =(

Lena har varit på sitt första NÅRAB-möte ! =)

Jag har delat ut flygblad inför 1:a Maj. Men hade troligen upp emot 100 blad för lite. Så, alla fick inte på mitt område.