Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Tisdag, 2011-05-10

Publicerat 10 maj 2011 av Hans-Eric

Sol och HETT !!!

Såg årets första svala idag ! =)

Varit på LUMA1-upptakt…. …med en vikarie som lärare.

 

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress