Söndag, 2011-05-07

Sol och varmt !

Lena har jobbat 1845 – 1000 idag. Verkar sova dåligt på jobbet sitt – trött ! Gick och lade sig 19.30 ikväll…. (???)

Lucas hemma igen efter en helg hos pappa. Installerar om windows….

Varit på Skäralid på picknick med Jeffe och Sophia….

Pluggar kemi för brinnande-livet ! Oxidation – Reduktion…bl.a.
Har gjort en sida på nätet för att, om möjligt, underlätta mitt lärande.

Känns som om jag just nu ”tar var dag för sig”…….. 🙁