Halvmulet. En mellandag vädermässigt.
Igår höll jag ett föredrag i KSAU om medborgardialog. Visade bilder på OH och satte igång en livlig diskussion bland KSAUs ledamöter. Precis vad jag ville åstadkomma.
På kvällen, igår, var jag på översiktsplaneringsmöte i Ljungbyhed. Det var jag, Bengt och Madielene som repesenterade politikerfolket. Sedan var det ca 25 – 30 ljungbyhedsbor också. En bra uppslutning faktiskt ! Jag var ”död” när jag kom hem vid 22-tiden…..för att senare stiga upp vid 0530 och åka på skolan…