Sol…och moln….och regn…blandat…
GRATTIS Mamma och Emmy på Linnea-dagen !!!!
Har varit och tagit ”en kaffe” hos AM och Ture !
Sverige vann med 5 – 2 i ishockey-VM över Tjeckien. Vi är nu i final !
En djup tanke….
Vad är det mänskligheten söker svar på egentligen??? Vi gräver i det förflutna för att hitta svaren…på va då?? Vi får t.ex. reda på att neanderthalarna dog ut ca 8000 år tidigare än vi hittills trott. Och vart leder det??
Vi får rda på att de fysiska förutsättningarna inte är lika på andra platser i universum som här på jorden, varför liv, enligt det vi kallar liv, är omöjligt, samt att Einsteins teorier hänger löst i och med denna upptäckt.
Vad är det vi försöker hitta svaret på ??