Tisdag, 2011-05-31

Sol och 25 grader….VARMT !!! Men mot eftermiddagen mulnar det på….regn….och kanske (förhoppningsvis) åska .

Vartit på Budgetmöte idag på förmiddagen. Intressant ! Det blir mer och mer intressant ju mer jag blir insatt i alla dess delar. Men det tar tid….”för en gammal man – med stor skalle och lite vett”… =)

Har nu fått ytterligare foton på mitt barbarn…och även med hela familjen. Åååååå så fina dom är !!!

Har…tyvärr…blivit en riktig ”snus(k)” -mumrik. =( Snusar nu även då jag INTE pluggar….. =(

Det är inte frågan om ”om”…utan när! Jag åsyftar då ”slutet” på Einsteins teorier. Ju mer vi utforskar vårt universum, ju mer faller INTE på plats i Einsteins teorier.