Lördag, 2011-06-04

Soligt och upp emot 25 grader varmt !

Varit på loppis mitt på dagen i Bjuv och senare på kvällen grillade vi med My och Pecke hemma hos dom.

Gick igår med i LinkedIn. En professionell, internationell kontaktsida. En sida med mer av det stuk som jag vill ha på en kontaktsida. Sidan är helt klart inriktad på människor som ”är i karriären”, så det är väl bäst att man skapar dessa kontaktytor redan nu. De som går med i LinkedIn och tror att det är ett ”nytt” facebook….blir besvikna ! Men jag vill komma bort ifrån den ”statiska oseriositet” som facebook förmedlar. Kommer att ha kvar facebook främst för kontakten med mina barn !

Det blåser ordentligt på ”mammas gata”.
https://www.expressen.se/nyheter/1.2459238/tromber-i-vasterbotten

https://www.aftonbladet.se/vader/article13126073.ab