Fredag, 2011-06-10

Soligt men svalt.

Titta på ”Examens-tåget” av studenter som ringlat flera varv igenom byn.

Har påbörjat ”sommar-matte-kursen”. Känns kul !

Har ringt ekonomichefen i Norsjö och fått mej till-mejlad hela kommunbudgeten, som jag ska ha som underlag när jag kör mitt uppträdande på KSAU nästa vecka.

Lucas ska ha Anton här på LAN i natt.

I övrigt en ”slö och harmonisk” stämning här hemma. =)