Soligt men svalt.
Titta på ”Examens-tåget” av studenter som ringlat flera varv igenom byn.
Har påbörjat ”sommar-matte-kursen”. Känns kul !
Har ringt ekonomichefen i Norsjö och fått mej till-mejlad hela kommunbudgeten, som jag ska ha som underlag när jag kör mitt uppträdande på KSAU nästa vecka.
Lucas ska ha Anton här på LAN i natt.
I övrigt en ”slö och harmonisk” stämning här hemma. =)