Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Måndag, 2011-06-13

Publicerat 13 juni 2011 av Hans-Eric

Mulet…mest

Har idag ÄNTLIGEN fått min kod till mitt bankkort !

Sitter mest hela tiden med slutspurten på kemiplugget.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress