Onsdag, 2011-06-15

Ärligt…har inte reflekterat över vädret idag.

Varit på KSAU. Höll en liten presentation av ”Norsjö kommun”. En kommun ”mitt i skogen” i västerbottens inland, som i många delar går bättre än Klippans kommun. Varför?

Har fått reda på att jag blev godkänd på sista matte-tentan, LUMA 1. =)

Kemiplugget har legat lågt idag…….