Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Söndag, 2011-06-19

Publicerat 19 juni 2011 av Hans-Eric

Grått och ibland regn…

Nyligen hemkommen ifrån en stuga utanför Båstad där vi tillbringat helgen med Å&K. Trevligt !

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress