Fredag, 2011-07-22,

Mulet och ”fukt-varmt”.

Jag tömde mitt extra-förråd igår och körde upp några lådor till huset.
Idag ska jag köra några säckar med skräp på soptippen.

Släktforskningen går toppen ! Har kommit till 1400-talets mitt på min farmors sida, och till början av 1600-talet på min morfars sida.
Sämst går det med min mormors sida…och med min frus släkt.

Ska gå igenom mina kläder och se vad som ska med när vi åker upp till norrland.