Tiddag, 2011-08-02

Kvavt och soligt.

Har äntligen ”landat” efter norrlandsresan.
Jag fick träffa alla mina barn och, huvudmålet för resan, mitt barnbarn.
Mitt X ”gick visst igång” på vår resa upp. Det var visst inte mycket som var bra…. Bryr mej inte!
Hon mår nog inte så bra…..

Vi bodde i ett hus vi hyrt av en dam som bor i Holland periodvis. Vi hade turen att få mycket trevliga grannar där vi tillbringade flera kvällar under vår vistelse.

Vi drog ned ett släp med Saras grejor på vägen hem. Hon kommer och ska flytta ned till veckan.

Igår skrev vi kontraktet för det hus vi skall hyra….förhoppningsvis några år framåt.
Vi var idag och räfsade ihop det gräs som blev kvar efter klippningen igår. Gräsmattan var minst sagt ovårdad !
Jag körde även med en elsax i häck och träd, samt med röjsåg runt hus och annat.