Söndag, 2011-08-21

Sol…men ”sval höstluft”.

Var på Gammelmarknaden i Ljungbyhed igår. Sol och mycket folk. Dagen därföre stod  jag och gumman där i regn och snålblåst…och nästan inget folk.

Sara och Micke är i Uppsala i helgen och roar sig med vänner.

Gumman har ”jobbar-helg”.

Flytten och livet i stort upptar ens tankar flera gånger om dagen.