Sol…men ”sval höstluft”.
Var på Gammelmarknaden i Ljungbyhed igår. Sol och mycket folk. Dagen därföre stod jag och gumman där i regn och snålblåst…och nästan inget folk.
Sara och Micke är i Uppsala i helgen och roar sig med vänner.
Gumman har ”jobbar-helg”.
Flytten och livet i stort upptar ens tankar flera gånger om dagen.