Söndag, 2011-10-02

Dimmigt!

Har äntligen hittat början till den ”ro” som förhoppningsvis skall infinna sig efter flytten ifrån lägenheten.

Sara bor upp i det rum jag skapade när jag delade av det stora rum som fanns där förr. Jag delar ena halvan av hennes rum som ett plugg rum. I rummet i mitten bor Lucas, och i andra ändan, där uppe, bor Sebastian.

Jag gjorde, mitt i allt ståhejet, en tenta i fredags i algebra. Få se hur det gick…..?

Sara gjorde sin första högskoletenta i lördags i psykologi.

Mitt under min algebra-tenta passade Lena på att bli mormor. Klockan 10.50 kom lilla Nellie till världen.