Jätte-regn….följt av en solig stund. Och nu kommer mer mörka moln! Jag har verkligen haft nytta av mitt nya regnställ….
Har suttit hela dagen och pluggat matte. Det går bevisligen inte att sitta ”hur länge som helst” med det underbara ämnet.
Sara och Micke är på plats i lägenheten…sedan nåt dygn tillbaka.
Jag ska på AK-styrelsemöte i kväll. Kan vara bra som avbräck till allt plugg….
”Det löser dig alltid, om man tar det som det kommer.” Men, den utsagan gäller tydligen inte mina problem med matematisk induktion…=(