Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Fredag, 2012-02-17

Publicerat 17 februari 2012 av Hans-Eric

Sol och plusgrader….en vårlik dag. Men snö är visst att vänta….

Lucas hos pappa. Sebbe hos Sara och Micke.

 

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress