Lördag, 2012-03-10

Halvmulet, lite blåsigt….men nu ska visst värme vara på ingående…

Stackars de som bor i norrland nu, om bensinpriset blir 20 kr per liter! Många…många…har 6 – 10 mil ENKEL VÄG till sina jobb. En stor del av deras löner kommer att ätas upp av BARA bensinkostnader.