Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Söndag, 2013-05-12

Publicerat 12 maj 2013 av Hans-Eric

Årets första gräsklippning utförd.

Lena har satt blommor ute i krukorna på verandan.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress