Ett grått täcke täcker skåne…. Ca +3 grader.
Hela världen sitter och håller andan. Ska Kim Jong Un avfyra…eller ej…?
Läste idag också att Ryssland uppdaterar sin militära förmåga för att snabbt kunna ”angripa”.
I händelse av ett kärnvapenkrig….
Vi sitter här framför våra datorer och tar internet förgivet. Som om internet och datorerna skulle bestå förevigt. Vi litar på att information och nyheter alltid finns där. ”Vår livlina, internet, är dessvärre en mycket bräcklig livlina.”