Söndag, 2009-10-25

Mulet och fint-fint regn…som dimma ungefär.

Vi har visst fått ett par….som vänner….som agerar som ”users”.  Dvs dom ska hela tiden ha hjälp eller låna pengar.
Men vi har sagt att vi ska konsekvent säga NEJ. Riktig vänskap bygger inte på ”utnyttjande av ena parten”. Så vi får väl se hur länge dom vill ha oss som vänner?

Längtar till imorgon. Mina döttrar kommer ner till oss !!! Ska bli jätte-roligt !!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *