Onsdag, 2009-10-28

Mulet…..

Vi, jag, min fru, mina döttrar och Lucas har idag varit ut i ” det gröna ” och beundrat den skånska naturen.

Igår, tisdag, var vi på Väla och min 18-åriga dotter köpte sig 2 par skor och ett byxpar för pengar hon fått av mej.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *