Mulet…en ”innedag”.
Jaha, var det inte det jag tänkte….
Nu har en kvinna fått flunsan trots att hon vaccinerat sig emot den. Och enligt obekräftade uppgifter så har en 4-åring hamnat i koma till följd av vaccinet……och som grädde på moset har Danmarks regering helt fråntagit sig ansvaret för vaccinet, den typ vi har i Sverige, och dess verkningar…..”gör det på egen risk”.
Har lagt till några nya länkar…
En länk om kvinnan som fick flunsan trots att hon vaccinerat sig. En om en kille som hamnade i koma på grund av vaccinet. Och en länk till en ”flunsa-blogg”, där man kan läsa det senaste om flunsan.
Nu sticker jag ut hakan….
Nu vet jag hur JAG skyddar min omgivning från att få flunsan om jag tar vaccinet ! Om jag nu, mot förmodan, tar vaccinet så kommer vaccinet troligen att göra mej så sjuk – dock inte smittsamt sjuk – att jag dör. Och följdriktigt så smittar jag ju inte min omgivning med H1N1 – svinflunsan. Intelligent va????