Lördag, 2009-11-07

Solig och ljummen dag =)

”Lu” hos pappa… ”So” på kortids…

Varit och tittat på när Lukke spelade en innebandymatch mot Öllsjö…..förlust med 6 – 7 .

Nu e det kört för mej !! Det finns nu tecken på att personer med långa fingrar är mer sociala än motsatsen.
https://www.sciencedaily.com/releases/2009/11/091104101553.htm

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *