Mulet….
(Jag kör ”Ctrl-c, Ctrl-v” nu på vädret……nästan.)
Har suttit nästan hela dagen med matematiken. Känns bra över lag. Osäkra områden har man ju alltid.
Mejlade min astrobiologilärare och fick dispans för att lämna in tentan från klockan 09.00 till 17.00 på måndag den 16:e. Tack !! Annars hade jag blivit tvungen att åka två gånger till Lund på måndag.
När ska ”reklamen” för att vaccinera sig sluta?? ”Ooo, nu ligger hela 10 personer på lasarett i flunsan.” Och, hur många ligger på lasarett en ”vanlig flunsaperiod” då?? Hundratals över hela sverige..??? !!!