Torsdag. 2009-11-12

Samma väder….och ca 5 grader plus.

Vi har idag varit och hälsat på Lenas x-svärföräldrar. Kul !
Lenas x-svärfar är radioamatör….men kör nu aldrig nu mer….då han säger att ”alla är ju döda”…Hmmm? Jo, kanske av hans årgång kanske… =)
Till saken… Jag ska få (OBS ! FÅ !!!) hans TH3, 3-elements-3-bands-beam och rotor. Hooouuuusch !!! =) =) =)  Då har jag ju nåt här….medan vi bor i lägenheten. Vi bor ju på översta våningen (4:e), så det ska väl inte vara några problem. Och jag har ju blivit ”bundis” med hyreshusägaren…. Så det bådar ju gott !!! =)

______________________________

Om du kan prata….

091111130942-large

…..så ser din hjärna troligen ut så här. Annars är du nog en chimpans.

______________________________

Det är en sådan här jag ska få……och sätta upp så småningom…te33
_____________________________

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *