Samma väder….och ca 5 grader plus.
Vi har idag varit och hälsat på Lenas x-svärföräldrar. Kul !
Lenas x-svärfar är radioamatör….men kör nu aldrig nu mer….då han säger att ”alla är ju döda”…Hmmm? Jo, kanske av hans årgång kanske… =)
Till saken… Jag ska få (OBS ! FÅ !!!) hans TH3, 3-elements-3-bands-beam och rotor. Hooouuuusch !!! =) =) =) Då har jag ju nåt här….medan vi bor i lägenheten. Vi bor ju på översta våningen (4:e), så det ska väl inte vara några problem. Och jag har ju blivit ”bundis” med hyreshusägaren…. Så det bådar ju gott !!! =)
______________________________
Om du kan prata….
…..så ser din hjärna troligen ut så här. Annars är du nog en chimpans.
______________________________
Det är en sådan här jag ska få……och sätta upp så småningom…
_____________________________
