Go’morron Blogg – De e Fredag ! 🙂
Mulet (Som oftast på morgonen…)
AKTIV…
Gjort ärenden nu på morgonen.
EN SKÅNSK FÖRETEELSE…
Det är väldigt vanligt, har jag märkt, här i Skåne att man ”skiter i vad man lovat.”
Härom dagen sa en person att denne skulle komma… Men, denne uteblev, utan meddelande om orsak.
I norrland, är det så, att har man lovat en sak – oavsett vad – så hör man åtminstone av sig om det inte blir som planerat.
Okej, det finns säkert i norrland också, men är mindre vanligt där.
HOOOOUUFF !!!
Glädjebesked via telefon ! 🙂
JAPP !!
Strax iväg och titta på FLER lägenheter…. Skadar ju inte ! 🙂
LIVET RULLAR PÅ !
Nu e det klart ! Jag tar en lite dyrare lägenhet i 1,5 månad nu. Sedan har jag tillgång till den lägenhet som ska bli min…”lilla borg” ! 🙂 Skriver kontrakt på måndag ! Kunde ha gjort det idag…men har redan full upp.
Gick förbi hos en kompis på vägen hem från visningen. Vi blev sittande med ”rökta norrlands-korvar” och pratandes om allt mellan himmel och jord.
Inte religiös – men tack gode Gud för mina vänner !!
HA EN…
….trevlig fredagskväll alla läsare ! För nu…ska ”skribenten” ha trevligt !!