Hej Blogg !
Mulet…
Dagens stora begivenhet blir för min del att bli förevisad en lägenhet – en 2:a.
FASCINERAD…MEN GLAD…
Att någon läser min blogg som ”natt-lektyr”…. Ja, jag är glad att någon överhuvutaget läser den…förutom jag själv. Men, att läsa den framåt småtimmarna….hmmm? Sömnproblem?
Kan se en person sitta i sin soffa…eller ligga i sin säng…läsandes min blogg på sin Ipad….mitt i natten…
Ha ha ! Kul ! FORTSÄTT MED DET…o du käre läsare !!
LUSTIGT…
Om man vänder på kurvan för antalet besökare på min blogg…så stämmer kurvan väldigt bra överens med hur jag mår… 🙂
EFTER HELGEN….
Får tillgång till mitt ”nya liv” till veckan ! Så, då börjar ”den verkliga flytten” ! KUL !!!
”TACK O GLAPPA KÄFT !”
Jag har idag fått kaffe och kakor och vänner. Och vem kan jag tacka för det ?? Jo, min glappa käft ! ”Tack Käften !” 🙂
JO, FÖRRESTEN….
Jag har idag blivit bekant med en rysktalande polska…som också ser ”sånt man inte ska se”. Hade liksom flera gemensamma ”kontaktytor” med henne. Härlig människa !
STRUL…
…e sånt jag räknar med… Man får det liksom ”på köpet” en sådan här gång ! 🙂
Och ”vänner som sviker”….har jag redan börjat märka av. Hade liksom räknat med det…men man blir alltid lika förvånad över vilka det blir. Som tur är…så har jag inga ”jätte-djupa” vänner här i Skåne som kan svika. Att förlora en sådan är som ”en separation i separationen.” Så, förutom fruntimmer, så passar jag mig även för att skaffa allt för nära vänner…som kan svika.
_________________________________________________________________________
”Du kan älska mig eller ogilla mig,
det är upp till dig.
Men jag har inte tid att ogilla dem
som ogillar mig.
För jag är upptagen av att älska dem
som älskar mig.”
Tomas Gunnarsson
_________________________________________________________________________
