Go’dag Blogg !
Varmt-varmt och sol !
VÄLA…
Hjälpt ett par vänner att frakta hem saker från Väla nu på morgonen. Ännu ett par underbara vänner jag har !!

ALPHA-HANNENS VÄG…
Efter lite god mat…och alltför god dricka…så kom min karma i ljusan dager. I och för sig, så förstod ”hanen i fråga” mej bättre efter ”slitsamma diskussioner och tilläggsyrkanden om att-satser”…. //”Påverkad”…sorry ! 🙂