17:e Augusti
Den 17:e augusti, 2013, är troligen den lyckligaste dagen i mitt liv. Ja, jag har haft lyckliga dagar förr i mitt liv, men denna kom att betyda så mycket för mig senare, som jag då, den 17:e, inte ville eller vågade hoppas på.
Jag mötte, trots min igelkottsliknande image, det som kom att bli den kanske viktigaste kärleken i mitt liv ! För, vad kan man förvänta sig vid min ålder att möta…? Livet har ju liksom passerat bäst-före-datum.
Jag värderar mina barn högst av allt här i livet ! Deras position som nummer ett i mitt liv går inte att rubba. Men, för mitt ”personliga jag” så betydde den 17.e augusti väldigt mycket…kom det att visa sig senare.
Jag mötte på en grillfest hemma hos admin för en ”hjärtesorgs-grupp” på facebook, SundsEliten, kärleken. Mina principfasta murar rasade på några minuter…och jag var såld ! Kärleken heter Karin <3 !
Mamma…
