Hoppa till primärt innehåll

Jag Hans-Eric

Mitt liv och leverne….

Jag Hans-Eric

Huvudmeny

  • Hem
  • CV och Personligt brev
  • Om mej….

Inläggsnavigering

← Föregående Nästa →

Fredag, 2014-01-17

Publicerat 17 januari 2014 av Hans-Eric

Idag firar vi, jag och Karin, fem månader tillsammans !  <3

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat av Hans-Eric. Bokmärk permalänken.
Drivs med WordPress