”Jag är FÖR hängiven !”

iStock_000016461249Large
J
ag känner mig helt utan energi just nu (23/1).
Först en separation i somras. Sedan träffade jag kärleken ….och allt verkade gå en ljusnande framtid till mötes.
Sedan dog min mor just före nyår….och allt mörknade igen.
Nu kämpar jag för att inte mista kärleken, bearbeta sorgen och min egen framtid. Det blir bara FÖR MYCKET !!!
Men, jag försöker ”hålla skenet uppe” inför min kära. Hon ska inte behöva lida för mina problem.
Förlorar jag henne OCKSÅ…. Ja, då vet jag inte vad jag gör… Har ju mina barn. Så, jag kan ju inte bara ”dunsta”…  =( …även om jag i så fall har god lust !

royalty-free-exhausted-clipart-illustration-437272_142468338

 

Som den ”sunt tänkande” läsare ni är, så ser ni att jag skriver i min blogg när ”livet går mej emot”. Min ””Psykolog-blogg””.