Hej blogg !
Nu står jag i ett vägskäl i livet…igen !! Eller flera…
Blir det nåt ”längre” mellan jag och ”vederbörande” ???
Duger jag ???
Arbete !!…Måste ju ha pengar !!
Vad ska jag satsa på?? Vad ska jag ”bara glömma”….??
Orkar inte misslyckas….orkar inte misslyckas…..IGEN !!!
Det är tydligen JAG det är nåt fel på !!…??
Känner dock ett visst lugn. Jag har säkerställt att jag inte blir vräkt från min lägenhet nu när pengarna tryter. Lägenheten är min borg här i livet…vad som än händer.